Social Media

U progu trzeciej dekady XXI wieku, media społecznościowe nie są już dodatkiem do komunikacji – są jej główną osią,

miejscem, w którym marki szukają i znajdują potencjalnych klientów, a coraz bardziej świadomi klienci wchodzą z markami w relacje bliższe niż kiedykolwiek.

Śledzimy zmieniające się trendy, pojawiające się nowe narzędzia, a przede wszystkim weryfikujemy ewolucję w zakresie zachowań konsumentów w obrębie mediów społecznościowych. Dopasowujemy formy komunikacji tak, by znaleźć najskuteczniejszy sposób na złapanie uwagi odbiorcy i przełożenie jej na oczekiwane przez naszych klientów rezultaty.

Dlatego korzystamy z różnych platform, dostosowując ich charakter i możliwości do realizowania postawionych przez nami celów. Obserwujemy, eksperymentujemy i działamy tak, by tworzyć angażujący przekaz dający wartość zarówno jego adresatom, jak i nadawcom – obsługiwanym przez nas markom. Działamy w obrębie:

  • Facebook

  • Instagram

  • LinkedIn

  • Twitter

  • YouTube

  • Pinterest

Zakres oferty:

  • kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie komunikacji

  • tworzenie kreacji graficznych, filmowych i tekstowych

  • tworzenie niestandardowych form contentu

  • tworzenie strategii działań w obrębie mediów społecznościowych

  • opracowywanie i prowadzenie płatnych kampanii

  • prowadzenie komunikacji b2b i b2c

  • automatyzacja procesów